Επίσημη σελίδα ΟΑΚΚΕ

 Χαλκοκονδύλη 35, τηλ-φαξ: 2105232553 email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΑΜΠΟΤΑΖ – ΡΩΣΟΚΙΝΕΖΙΚΗ ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ

Πολλές μεγάλες βιομηχανίες μεταφέρουν τα εργοστάσιά τους σε διαφορετικές χώρες από τη «δική τους». Αυτό το κάνουν για οικονομικούς λόγους και είναι μια φυσική λειτουργία του καπιταλισμού να ρίχνει το κόστος του προϊόντος που παράγει για να είναι ανταγωνιστικός στην παγκόσμια αγορά και να το πουλά εύκολα.

Διαβάστε περισσότερα...

O βασικός εκπρόσωπος και ιδεολογικός αρχηγός του σοσιαλφασισμού στη χώρα μας, το ψευτοΚΚΕ, ρίχνει την ευθύνη της ελληνικής αποβιομηχάνισης, είτε γενικά στον οικονομικό ανταγωνισμό των καπιταλιστών δηλαδή στο ότι ο ένας καπιταλιστής εξοντώνει τον άλλον για το δικό του κέρδος και έτσι οι παραγωγικές δυνάμεις της χώρας αποδυναμώνονται, ή ρίχνει την ευθύνη αυτής της συντριβής στην πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που όντας ιμπεριαλιστική είναι στη φύση της να χτυπάει την οικονομία των πιο μικρών και φτωχών χωρών, οπότε και της Ελλάδας.

Διαβάστε περισσότερα...

Όλα θα κριθούν από την απάντηση των εργαζομένων και των δημοκρατών στους φαιο-«κόκκινους» σαμποτέρ

Οι κομπασμοί του ΣΥΡΙΖΑ, όπως έχει δείξει η μέχρι σήμερα διακυβέρνησή τους, είτε στηρίζονται σε ένα τερατώδες ψέμα, είτε στηρίζονται στη μισή αλήθεια. Στην περίπτωση των κομπασμών του για την αύξηση των εξαγωγών επί των ημερών του ισχύει το δεύτερο. Ας δούμε πως έχουν τα στοιχεία .

Διαβάστε περισσότερα...

ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΚΟΣΚΟ ΧΕΡΙ-ΧΕΡΙ ΣΑΜΠΟΤΑΡΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗ ΖΩΝΗ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ-Πως η Κόσκο καθυστερεί τις επενδύσεις σε όλο τον ΟΛΠ-Πως συγκεκριμένα σαμποταρίστηκαν οι επενδύσεις στη Ζώνη και στην κρουαζιέρα-Μαζί με τις επενδύσεις καταβαραθρώνονται μισθοί και εργασιακά δικαιώματα στο λιμάνι του Πειραιά-Πύλη μεταφοράς λαθραίων κινέζικων προϊόντων ο Πειραιάς

Διαβάστε περισσότερα...

Θυμίζουμε ότι όταν το 2016 η Κόσκο πήρε το λιμάνι ανέλαβε την υποχρέωση να κάνει μία σειρά επενδύσεων που σε ένα βαθμό αποτέλεσαν ένα πρόσχημα στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ για να δικαιολογήσει και το πολύ χαμηλό τίμημα, καθώς και το γεγονός ότι μετά την απόκτηση πακέτου 51% στον ΟΛΠ, οι κινέζοι θα πλήρωναν το νοίκι για τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ στο Πέραμα στον εαυτό τους, και θα ελέγχανε οι ίδιοι το μεταβλητό και ανάλογο με τα έσοδα του ΟΛΠ ύψος του, ενώ με μία άλλη κατάπτυστη συμφωνία η κυβέρνηση Σαμαρά δέχτηκε την κατάργηση του εγγυημένου ανταλλάγματος, δηλαδή ενός σταθερού ελάχιστου ενοικίου. Οι επενδύσεις που θα έκανε η Κόσκο θα έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί έως το 2021, προκειμένου να μεταβιβασθεί επιπλέον ποσοστό 16% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΠ, και ανέρχονται συνολικά στο ποσό των περίπου 580 εκατ. ευρώ, από τα οποία τα 293,7 εκατ. ευρώ είναι οι υποχρεωτικές.

Διαβάστε περισσότερα...

Στο μεταξύ τα εργασιακά δικαιώματα επιδεινώνονται επί διοίκησης Κόσκο στον ΟΛΠ, όπως προκύπτει από τη μεταχείριση που επιφύλαξε αυτή η διοίκηση στους λιμενεργάτες, αρνούμενη να υπογράψει συλλογική σύμβαση εργασίας, αλλά και να κάνει τακτικές προσλήψεις με αποτέλεσμα να υπάρχει έλλειψη όπως καταγγέλλει η Ένωση Λιμενεργατών, και μείωση εισοδημάτων.

Διαβάστε περισσότερα...

Η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Καταπολέμησης της Απάτης (OLAF) ξεκίνησε πριν από ένα χρόνο περίπου έρευνα σχετικά με τη διακίνηση μεγάλων ποσοτήτων παπουτσιών και ρούχων, που διακινήθηκαν μέσω του λιμανιού του Πειραιά από κινέζικο δίκτυο χωρίς οι διακινητές του να πληρώσουν τους φόρους και δασμούς που τους αναλογούσαν.

Διαβάστε περισσότερα...

Η δυτικόφιλη μεταμφίεση Τσίπρα βρίσκει αρκετή απήχηση σε εσωτερικό και εξωτερικό. Ειδικά όσον αφορά τους ελιγμούς του στο μακεδονικό, τόσο ο ίδιος όσο και ο μακεδόνας πρωθυπουργός Ζάεφ έχουν περάσει σαν δυο ικανότατοι προωθητές των στρατηγικών αμερικανικών συμφερόντων στα Βαλκάνια. Στην πραγματικότητα, η συμφωνία των Πρεσπών ανοίγει το δρόμο για την παραπέρα αποσταθεροποίηση της γειτονικής χώρας με τελικό στόχο την πρόσδεσή της στο άρμα του Κρεμλίνου.

Διαβάστε περισσότερα...

Ή αλλιώς ένας λαός και άνεργος και χωρίς φάρμακα

Το πρωτοφανές σαμποτάζ δεκαετιών στη βιομηχανία της χώρας μας που μέσα στην κρίση συνεχίζεται με μεγαλύτερη ένταση, έχει σαν αποτέλεσμα την απέραντη και όλο πιο ορμητική αποβιομηχάνισή της, την τεράστια ανεργία που τη συνοδεύει και την εκτεταμένη φτωχοποίηση του λαού. Αντίθετα με το ό,τι λένε οι αρχισαμποταριστές των ΣΥΡΙΖΑ-ψευτοΚΚΕ και οι κάθε λογής ρωσόδουλοι σοβινοφασίστες δεν είναι τα μνημόνια αλλά αυτό το σαμποτάζ που έφερε τη χρεοκοπία της χώρας οπότε και τα μνημόνια. Ο μηχανισμός της χρεωκοπίας ήταν

Διαβάστε περισσότερα...

“Ο ερ­γά­της κα­τα­στρέ­φε­ται αν δεν τον α­πα­σχο­λεί το κε­φά­λαιο. Το κεφά­λαιο κα­τα­στρέ­φε­ται ό­ταν δεν εκ­με­ταλ­λεύ­ε­ται την ερ­γα­τι­κή δύ­να­μη και για να την εκ­με­ταλ­λεύ­ε­ται πρέ­πει να την α­γο­ρά­ζει. Ό­σο πιο γρή­γο­ρα αυ­ξάνει το κε­φά­λαιο που εί­ναι προ­ο­ρι­σμέ­νο για την πα­ρα­γω­γή, το πα­ρα­γω­γι­κό κεφά­λαιο, ό­σο πιο αν­θη­ρή εί­ναι ε­πο­μέ­νως η βιο­μη­χα­νί­α, ό­σο πιο πο­λύ πλου­τί­ζει η α­στι­κή τά­ξη, όσο πιο κα­λά πά­νε οι δου­λειές, τό­σο πιο πολ­λούς ερ­γά­τες χρειά­ζε­ται ο κα­πι­τα­λι­στής, τό­σο πιο α­κριβά που­λιέ­ται ο ερ­γά­της. Α­πα­ραί­τητος ό­ρος για μια υ­πο­φερ­τή κα­τά­στα­ση του ερ­γά­τη εί­ναι λοι­πόν η ό­σο το δυ­νατόν πιο γρή­γο­ρη αύ­ξη­ση του κε­φά­λαιου” (Μαρ­ξ, Μι­σθω­τή ερ­γα­σί­α και κε­φάλαιο).

Διαβάστε περισσότερα...

Έχει αποκτήσει τη φήμη φανατικού διώκτη των παραγωγικών επενδύσεων. Έχει ταχθεί με πάθος ενάντια στην έρευνα για την εξόρυξη υδρογονανθράκων στο Ιόνιο για την οποία ενδιαφέρονται κοινοπραξίες με τη συμμετοχή των ΕΛΠΕ, της γαλλικής Total, της αμερικανικής ExxonMobilκαι της ισπανικής REPSOL· έχει προσφύγει στο ΣτΕ για να μπλοκάρει τουριστικές επενδύσεις στην Κέρκυρα από τον αμερικανικό όμιλο NCHCapital· αντιδρά σε τουριστικές και πολιτιστικές επενδύσεις σε Κέρκυρα, Ζάκυνθο και Οξυά ύψους 2 δις από τον εμίρη του Κατάρ σε σύμπλευση με το δασαρχείο, την εφορία, την εκκλησία, την πολεοδομία, τον ΟΑΕΔ· διοργάνωσε

Διαβάστε περισσότερα...

Το αποικιοκρατικό πρόσωπο του φασιστικού κρατικού μονοπωλίου της ΚΟΣΚΟ που το διακομματικό καθεστώς έχει εγκαταστήσει στο λιμάνι του Πειραιά, αποκαλύπτεται από το ότι ο αγαπημένος «στρατηγικός επενδυτής» του καθεστώτος κάνει ότι μπορεί για να κλείσει την Ζώνη του Περάματος και να την μετατρέψει σε χωρο εμπορευματοκιβωτίων, από τη μία καθυστερώντας και τελικά ματαιώνοντας τις προγραμματισμένες της επενδύσεις, και από την άλλη αυξάνοντας τα τιμολόγια των χρηστών ώστε να χάσει κάθε ανταγωνιστικότητα.

Διαβάστε περισσότερα...