Επίσημη σελίδα ΟΑΚΚΕ

 Χαλκοκονδύλη 35, τηλ-φαξ: 2105232553 email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΦΑΣΙΣΜΟΣ-ΣΟΣΙΑΛΦΑΣΙΣΜΟΣ

Η ανακάλυψη ασφαλών και αποτελεσματικών εμβολίων για το νέο κορονοϊό μέσα σε ελάχιστους μήνες από την εμφάνισή του είναι γεγονός συγκλονιστικό. Πρόκειται για μια ακόμα μεγάλη νίκη της ανθρωπότητας στην πάλη της ενάντια στις τυφλές και συχνά καταστροφικές δυνάμεις της φύσης. Το μέχρι τώρα γρηγορότερα αναπτυγμένο εμβόλιο στην ιστορία της ανθρωπότητας είναι αυτό της παρωτίτιδας, που πήρε την άδεια κυκλοφορίας στο πλατύ κοινό το 1967, μετά από τέσσερα ολόκληρα χρόνια δουλειάς. Ένας πιο τυπικός χρόνος παρασκευής ενός εμβολίου είναι τα 10 χρόνια. Αυτή τη φορά το γονιδίωμα του νέου κορονοϊού χαρτογραφήθηκε μέσα σε λιγότερο από 40 ώρες και το πολύ αποτελεσματικό στις κλινικές δοκιμές εμβόλιο της εταιρείας Μοντέρνα, σχεδιάστηκε μέσα σε μόλις δύο μέρες από τη δημοσίευση του γονιδιώματος του ιού στις 11 Γενάρη. Δύο μήνες αργότερα είχε παρασκευαστεί, είχαν τελειώσει οι δοκιμές σε απομονωμένα στο εργαστήριο κύτταρα και σε ζώα και ξεκινούσε η πρώτη φάση των κλινικών δοκιμών σε ανθρώπους (https://nymag.com/intelligencer/2020/12/moderna-covid-19-vaccine-design.html).

Διαβάστε περισσότερα...

Η πάλη ενάντια στο φονικό covid-19 έφερε στην επιφάνεια τους βαθιούς πολιτικούς και ιδεολογικούς δεσμούς ανάμεσα στους δύο φαινομενικά αντιθετικούς πόλους του φαιο-«κόκκινου» νεοναζιστικού ρεύματος. Στη χώρα μας το ρεύμα αυτό είναι πολιτικοϊδεολογικά κυρίαρχο καθώς ελέγχει τους πιο κρίσιμους κρατικούς θεσμούς ένας από τους οποίους είναι η ελλαδική εκκλησία. Σ’ αυτό το θεσμό με ιδιαίτερη ένταση εκδηλώνεται η φαιο-«κόκκινη» (και πολιτικά ρωσόδουλη) στάση απέναντι στην πανδημία, στάση που γενικά περιλαμβάνει την προβολή μιας σειράς αντιεπιστημονικών θεωριών αναίρεσης των επιστημονικών ιατρικών και οικονομικών πορισμάτων και το σαμποτάρισμα στην πράξη των μέτρων προστασίας του πληθυσμού στο σημαντικό ζήτημα του συγχρωτισμού και της μετάληψης στις εκκλησίες.

Διαβάστε περισσότερα...

Ο λαός, ιδιαίτερα οι εργαζόμενοι, νιώθει σήμερα δύο σκοτάδια να τον καταπλακώνουν: το ένα είναι αυτό της απειλής του φυσικού θανάτου από τον κορωνοϊό, και το δεύτερο η συντριπτική απειλή μίας μεγαλύτερης καταστροφής των ήδη άθλιων όρων της διαβίωσης τους, μέσα από την απώλεια εισοδημάτων και θέσεων εργασίας. Ο κορωνοϊός επελαύνει στο κορμί μιας χώρας που είναι οικονομικά-παραγωγικά πολύ άρρωστη και που κάθε παρατεταμένη καραντίνα μπορεί να την αποτελειώσει. Για το ότι σε μια τέτοια χώρα αυτή η καραντίνα έγινε για δεύτερη φορά αναπόφευκτη έχουν βαριές, εγκληματικές ευθύνες η κυβέρνηση και η αντιπολίτευση.

Διαβάστε περισσότερα...

Φαίνεται πως οι συμμαχίες του Σύριζα με τον παλιό εσωτερικάκια Κοντονή και τον ακαδημαϊκό Παρασκευόπουλο του βγήκαν ξινές! Όχι ότι αυτοί οι δυο είναι τίποτα δημοκράτες στον μέχρι τώρα πολιτικό τους βίο. Κάθε άλλο! 

Διαβάστε περισσότερα...

Δεν είναι τυχαίο που οι αναρχοφασίστες του Ρουβίκωνα επέλεξαν να εγκατασταθούν στην Καισαριανή, φτιάχνοντας εκεί το δεύτερο στέκι τους μετά τα Εξάρχεια, αφού ξέρουν ότι εκεί θα έχουν την προστασία της ναυαρχίδας του ψευτοαριστερού φασισμού στην Ελλάδα, του ψευτοΚΚΕ των δολοφόνων του αληθινού ΚΚΕ και του Νίκου Ζαχαριάδη, και του τάχα «πλατιού» συριζοκνίτη δημάρχου Βοσκόπουλου. Ο Ρουβίκωνας δεν είναι παρά ένας κνίτης που αντί για κόκκινο ρόπαλο κρατάει μαυροκόκκινο. Ξέρουν ότι στην Καισαριανή, που την ελέγχει πολιτικά ο Κουτσούμπας, δεν πρόκειται να τους ενοχλήσει κανένας Δήμος και καμιά αστυνομία να κάνουν εκδηλώσεις για να στρατολογούν νέα μέλη, ή για να υποστηρίξουν τον αρχιδολοφόνο Κουφοντίνα, ακόμα και όταν κάνουν μαζικές συγκεντρώσεις χωρίς καμιά προστασία εν μέσω πανδημίας, ακόμα και όταν ετσι δεν δείχνουν τον πιο στοιχειώδη σεβασμό στους κατοίκους της συνοικίας που τους φιλοξενεί.

Διαβάστε περισσότερα...

Παρά τη σοσιαλφασιστική δημαγωγία των ψευτοΚΚΕ-ΣΥΡΙΖΑ ότι υπάρχει ένα απόλυτο δικαίωμα για τη διεξαγωγή άνευ όρων και ορίων συγκεντρώσεων, διαμαρτυριών και πορειών που ένα δημοκρατικό κράτος δεν μπορεί να περιορίζει με οποιονδήποτε τρόπο, το ίδιο το Σύνταγμα, προβλέπει τον περιορισμό του και κανένα από αυτά τα κόμματα μέχρι σήμερα δεν έβαλε ζήτημα για την τροποποίηση της συγκεκριμένης διάταξης. Το άρθρο 11 του Συντάγματος προβλέπει συγκεκριμένα ότι: «στις δημόσιες υπαίθριες συναθροίσεις μπορεί να παρίσταται η αστυνομία. Oι υπαίθριες συναθροίσεις μπορούν να απαγορευτούν με αιτιολογημένη απόφαση της αστυνομικής αρχής, γενικά, αν εξαιτίας τους επίκειται σοβαρός κίνδυνος για τη δημόσια ασφάλεια, σε ορισμένη δε περιοχή, αν απειλείται σοβαρή διατάραξη της κοινωνικοοικονομικής ζωής, όπως νόμος ορίζει». 

Διαβάστε περισσότερα...

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη έφερε και ψήφισε στη Βουλή ένα νόμο για τις συγκεντρώσεις και τις πορείες που υποτίθεται ότι θα ρύθμιζε δύο ώριμα αιτήματα πολιτικής δημοκρατίας, να μην κλείνουν τακτικά οι δρόμοι και να μην καταστρέφεται το κέντρο της πόλης, που κρύβονται πίσω από την πολύχρονη και βαθιά παραχάραξη και αντιστροφή «από τα αριστερά», δηλαδή από το σοσιαλφασισμό, των πιο κλασσικών μορφών μαζικής πολιτικής διαμαρτυρίας.

Διαβάστε περισσότερα...

Μεταξύ 6 και 9 Αυγούστου, οι οργανώσεις Σπουδάζουσας της Νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ διοργάνωσαν «εναλλακτικό camping», όπως το αποκάλεσαν, στο Νεστόριο Καστοριάς, «μια ιστορική περιοχή, όπου πριν από 71 χρόνια τα γεγονότα που συνέβησαν καθόρισαν τη σύγχρονη ιστορία του τόπου».

Διαβάστε περισσότερα...

Η εισαγγελική αγόρευση στη δίκη της Ελένης Τοπαλούδη συγκλόνισε ολόκληρη την ελληνική κοινωνία. Γιατί υπερασπίστηκε την αλήθεια και το θύμα, γιατί κατάγγειλε τα ψέμματα, τον εμπαιγμό και την παραπλάνηση του δικαστηρίου από την πλευρά των κατηγορούμενων, τις κυνικές προσβολές ενάντια στο θύμα που ισοδυναμεί με δεύτερο βιασμό και δολοφονία. Γιατί ανάδειξε

Διαβάστε περισσότερα...

Αρκετά ήταν τα σχόλια στη δημόσια συζήτηση για την «εντυπωσιακή» συγκέντρωση - «επίδειξη δύναμης» του ψευτοΚΚΕ στο Σύνταγμα, ανήμερα του εορτασμού της Εργατικής Πρωτομαγιάς.

Η συγκέντρωση πραγματοποιήθηκε τρεις ημέρες πριν την άρση των μέτρων περιορισμού, τα οποία το κράτος επέβαλε στους απλούς εργαζόμενους και πολίτες επί ποινή προστίμου (στην περίπτωση που είχαν την ατυχία να πέσουν σε κάποιον δειγματοληπτικό έλεγχο και δεν είχαν στείλει το κατάλληλο μήνυμα από το κινητό τους ή δεν είχαν το κατάλληλο χαρτί).

Διαβάστε περισσότερα...

Με αφορμή την πανδημία οι νεοχιτλερικοί του Πεκίνου έχουν ως γνωστό επιδοθεί σε μια παγκόσμια διπλωματική εκστρατεία που φέρει τη μορφή «βοήθειας» προς τις πληττόμενες χώρες της Δύσης. Σε μερικές χώρες η παραπάνω εκστρατεία πετυχαίνει το στόχο της με τη βοήθεια φιλικών στον ρωσοκινέζικο άξονα κυβερνήσεων. Όμως πολλά κράτη καταγγέλλουν την κινέζικη βοήθεια σαν αναποτελεσματική ή και εντελώς σάπια (πχ ακατάλληλες μάσκες, ανακριβή τεστ) ενώ ήδη η ΕΕ ξεσκεπάζει την υποκρισία του Πεκίνου που όταν λαμβάνει ευρωπαϊκή βοήθεια συνιστά χαμηλούς τόνους στον αποστολέα ενώ όταν η ίδια στέλνει κάτι στο εξωτερικό αυτοπροβάλλεται σα σωτήρας. Το βασικότερο είναι ωστόσο ότι στο διεθνή έγκυρο τύπο μένει σταθερή και με νέα στοιχεία η αρθρογραφία για τις ευθύνες της κινεζικής πολιτικής ηγεσίας και των φίλων της σε όλο τον κόσμο, για την εμφάνιση και κυρίως για την παγκόσμια διάδοση του covid-19.

Διαβάστε περισσότερα...

Με τον τρόπο που έκανε το διάγγελμα του για καθολική απαγόρευση κυκλοφορίας, ο Μητσοτάκης είναι σαν να διάβασε ένα εγχειρίδιο φασιστικής δικτατορίας.

Μια δημοκρατική κυβέρνηση έχει δικαίωμα και πρέπει να επιβάλει τέτοια μέτρα καραντίνας προκειμένου μια θανατηφόρα επιδημία να μην σκοτώσει δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους. Εκείνο που δεν εχει δικαίωμα να κάνει είναι να αναγγείλει απαγορεύσεις όχι σαν εκπρόσωπος μιας δημοκρατικής κυβέρνησης αλλά σαν δικτάτορας. Είπε λοιπόν «εγώ αποφάσισα αυτά τα μέτρα» και όχι η κυβέρνηση, ή ένα υπουργικό όργανο, ή μια θεσμοθετημένη κρατική αρχή. Είπε ότι αφού αποφάσισε αυτός, ότι αποφάσισε οι πολίτες σαν άτομα πρέπει να υποταχθούν χωρίς καμιά αντίρρηση και καμιά διαφωνία, γιατί αυτό είναι το νόημα της ρητής απαίτησης του στο διάγγελμά του για υποταγή του ατόμου στο σύνολο, δηλαδή στην κοινωνία. Εδώ δηλαδή κοινωνία δεν είναι τα συλλογικά τυπικά ή και άτυπα όργανα της πολιτικής δημοκρατίας, όπως η κυβέρνηση, ή τα αναγκαστικά συλλογικά κρατικά όργανα της πολιτικής προστασίας, ή τα κόμματα, ή τα συνδικάτα, ή οι δημοτικές εξουσίες, ή οι όποιες ανεξάρτητες αρχές, ή ο τύπος από τα οποία δεν ανέφερε κανένα στην ομιλία του, αλλά το κράτος σαν ενσάρκωση της κοινωνίας αλλά και αυτό σαν αφαίρεση αφού γίνεται συγκεκριμένο μόνο σαν ο εαυτός του.

Διαβάστε περισσότερα...