Επίσημη σελίδα ΟΑΚΚΕ

 Χαλκοκονδύλη 35, τηλ-φαξ: 2105232553 email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΕΚΛΟΓΕΣ 25 ΙΟΥΝΗ 2023

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΗΣ ΚΕ ΤΗΣ ΟΑΚΚΕ ΣΤΟ ERTNEWS ΤΗΣ 23 ΙΟΥΝΗ

 

ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΔΕΚΑΛΕΠΤΟ ΤΗΣ ΟΑΚΚΕ

 

Η ΔΙΑΚΑΝΑΛΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΟΑΚΚΕ

Δεκάλεπτο Τοποθέτηση του σ. Ηλία Ζαφειρόπουλου στον Real fm 97,8 στην εκπομπή των Κ. Λαβίθη-Στ. Καμίνη

Δεκάλεπτο της ΟΑΚΚΕ για τις εκλογές 25 Ιούνη 2023

ΕΚΛΟΓΕΣ 21 ΜΑΗ 2023

Το προεκλογικό δεκάλεπτο της ΟΑΚΚΕ 18 Μάη 2023

 

Προεκλογική εκδήλωση της ΟΑΚΚΕ  7 Μάη 2023

 Συνέντευξη στην ΕΡΤ 15 Μάη 2023

 Ραδιοφωνική εκπομπή "Στιγμιότυπα" στο ΣΚΑΙ 100,3 της 5 Μάη 2023

 

 

ΝΕΑ ΑΝΑΤΟΛΗ

Νέα Ανατολή αρ.φ.559 (εδώ μπορείτε να βρείτε τα φύλλα από φ.486-Μάρτης 2013-και νεώτερα)

  Που μπορείτε να βρείτε την έντυπη έκδοση της Νέας Ανατολής

1pag559

 

crisis russia

Εκλογές 7ης ΙΟΥΛΗ 2019

Εκλογές 7 ΙΟΥΛΗ 2019

Άρθρα Αναφοράς 

Εκλογές 2015

Εκλογές 2015 - ΕΡΤ

Ομιλία Εκλογές 2015

OAKKE WEB TV

Εκδόσες Μεγάλη Πορεία

ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

http://www.antinazi.gr/ 

www.antinazi.gr

ΑΝΤΙ ΝΑΖΙ

 

ΚΕΙΜΕΝΑ - ΠΑΙΔΕΙΑ

Οι φετινές εκλογές στις ΕΛΜΕ της χώρας, πραγματοποιήθηκαν μέσα σε ένα κλίμα διάλυσης αλλά και εγκατάλειψης από τους καθηγητές, του αντιδημοκρατικού (με την ουσιαστική σημασία της δημοκρατίας) συνδικαλισμού, του αποκομμένου από τη μεγάλη πλειοψηφία των συναδέλφων, από τους γονείς των μαθητών μας και από την κοινωνία.

Διαβάστε περισσότερα...

Υποψήφιος στις εκλογές της Β΄ ΕΛΜΕ Δυτ. Αττικής: Μπουρίτης Γιάννης, 1ο ΓΕΛ Αιγάλεω

Συνάδελφοι/ισσες

Η αντιμετώπιση στο ζήτημα της αξιολόγησης από τις παρατάξεις που συγκροτούν την ΟΛΜΕ όξυνε παραπέρα τις παθογένειες που εδώ και χρόνια έχουν πρακτικά οδηγήσει σε παράλυση το συνδικαλισμό μας και σε μια υφαρπαγή του από ουσιαστικές μειοψηφίες. Η κορύφωση αυτής της ανώμαλης κατάστασης εκδηλώθηκε με μεγαλοπρέπεια το Σάββατο 16 Οκτώβρη και αφού το δικαστήριο είχε κηρύξει την απεργία-αποχή παράνομη και καταχρηστική.

Διαβάστε περισσότερα...

Η αξιολόγηση είναι μια κοινωνική διαδικασία που συντελείται σε κάθε πτυχή της ανθρώπινης συλλογικής δραστηριότητας. Πραγματοποιείται με πολλές μορφές τόσο στον καπιταλισμό, όπως επίσης πραγματοποιούνταν και στα πραγματικά σοσιαλιστικά κράτη. Όσοο χαρακτήρας της εργασίας θα είναι κοινωνικός, η εργασία θα περιέχει μέσα της υποχρεωτικά και τον κοινωνικό έλεγχο, είτε αυτός θα έχει σαν κύριες τις από τα πάνω και πιο καταπιεστικές μορφές που αντιστοιχούν στην κεφαλαιοκρατική λειτουργία του παραγωγικου προτσές είτε τις πιο δημοκρατικές και από τα κάτω που αντιστοιχούν στην κοινωνική ιδιοποίηση των μέσων παραγωγής στις σοσιαλιστικές κοινωνίες.

Διαβάστε περισσότερα...

Από το έργο του "Τα καθήκοντα των Ρώσων σοσιαλδημοκρατών" που γράφτηκε στην εξορία στη Σιβηρία στο τέλος του 1897. Προδημοσιεύτηκε σε ιδιαίτερη μπροσούρα στη Γενεύη το 1898 (Άπαντα Λένιν, τόμος 2ος , σελ. 331, έκδοση της ΚΕ και της ΚΕΕ του πραγματικού ΚΚΕ, Οκτώβρης 1951)

Διαβάστε περισσότερα...

Το νομοσχέδιο για τη δευτεροβάθμια και μεταδευτεροβάθμια τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση (TEE) που έφερε στη Βουλή η υπουργός Παιδείας δεν μπορεί να αλλάξει ουσιαστικά τη δημόσια Τεχνική Επαγγελματική (ΤΕΕ) Εκπαίδευση όσο αυτή στην πράξη θα κινείται μέσα στο καθεστώς της έλλειψης κάθε αξιολόγησης (δημοκρατικής από τα κάτω ή κρατικής από ένα μη φασιστικό κράτος), και θα συνδυάζεται με το πελώριο διακομματικό βιομηχανικό σαμποτάζ που η ηγετική κλίκα Μητσοτάκη έχει απογειώσει.

Διαβάστε περισσότερα...

Στο νομοσχέδιο που ετοίμασε η Κεραμέως ορίζεται όριο φοίτησης για τους καινούργιους φοιτητές, πέραν των κανονικών ετών σπουδών σαν συνάρτηση των ετών αυτών, που είναι το ν+2, αντίθετα με αυτό που ισχύει σήμερα όπου η διάρκεια σπουδών ισούται με το όριο της ζωής ενός φοιτητή, δηλαδή μέχρι να πεθάνει.

Διαβάστε περισσότερα...

Η αποτύπωση του παραγωγικού σαμποτάζ στην εκπαίδευση συντελείται με τις λειψές γνώσεις των μαθητών του Δημοτικού, με τις ακόμη λιγότερες των μαθητών του Γυμνασίου, για να συνεχιστεί η ίδια πορεία στο Λύκειο, είτε πρόκειται για το γενικό, είτε πρόκειται για τα ΕΠΑΛ. Το έλλειμμα της γνώσης εντοπίζεται κατά κύριο λόγο στη γλώσσα, τις φυσικές επιστήμες και στα μαθηματικά. Το αποτέλεσμα είναι το επιστημονικό και τεχνικό πνεύμα των μαζών, οι γνώσεις τους, οι δεξιότητές τους και οι ικανότητές τους να είναι σοβαρά υπονομευμένες.

Διαβάστε περισσότερα...

Οι φετινές καταλήψεις, όπως και οι περισσότερες των τελευταίων χρόνων, δεν έχουν μέσα τους τίποτα το προοδευτικό, ούτε για το μαθητικό κίνημα, ούτε για την εκπαίδευση, ούτε για το λαό. Αυτό μας το λένε τα ίδια τα γεγονότα.

ΤΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ-ΤΟ ΣΚΟΤΩΜΑ ΤΩΝ 15ΜΕΛΩΝ

Η βασικότερη προϋπόθεση για να χαρακτηριστεί οποιοδήποτε κίνημα συνδικαλιστικής βάσης προοδευτικό είναι μια στοιχειώδης δημοκρατική συζήτηση μεταξύ των μελών του, εδώ μεταξύ των μαθητών και μια καταρχήν συμφωνία στην ανάγκη της διεξαγωγής της

Διαβάστε περισσότερα...

Μάθημα με ασφάλεια για την υγεία όλων μέσα στην τάξη και μάθημα σε όλους τους μαθητές. Αυτοί πρέπει να είναι οι δύο βασικοί στόχοι για τη λειτουργία των σχολείων

 

Οι γενικές εγκληματικές ευθύνες της κυβέρνησης και της υποτιθέμενης «αριστερής» αντιπολίτευσης.

Αντίθετα από τα όσα διατυμπανίζει η κυβέρνηση για την προστασία του πληθυσμού από την Covid-19, στην πραγματικότητα ό,τι έκανε, το έκανε

Διαβάστε περισσότερα...

Η δυνατότητα της εκμάθησης μιας ή και δεύτερης ξένης γλώσσας από πολύ μικρή ηλικία χωρίς αυτό να εμποδίζει αλλά να βοηθάει τη γλωσσική και διανοητική ανάπτυξη ενός παιδιού, είναι ένα ζήτημα πάνω στο οποίο έχουν διεξαχθεί πλήθος ερευνών και μελετών, εδώ και δεκαετίες και στο οποίο έχουν καταλήξει αποφατικά (δηλ αποδείχτηκε ότι η εκμάθηση ξένων γλωσσών δεν εμποδίζει την ανάπτυξη του παιδιού), με αποτέλεσμα τα περισσότερα κράτη της δημοκρατικής Ευρώπης να έχουν εισάγει στην εκπαίδευση την εκμάθηση ξένων γλωσσών από πολύ μικρή ηλικία, δηλαδή από το νηπιαγωγείο.

Διαβάστε περισσότερα...

Ο νέος νόμος που ψηφίστηκε για την Παιδεία, αλλάζει αρκετά από τα αρνητικά των προηγούμενων νόμων ΣΥΡΙΖΑ τα οποία είχαν οδηγήσει σε ακόμη μεγαλύτερη διάλυση την εκπαίδευση καθώς την ήθελαν τέτοια που να αντιστοιχεί στην αποικιοποίηση της χώρας στο ρωσοκινεζικό άξονα και τους φίλους του την οποία προωθούσαν φανατικά. Αν και ο νέος νόμος έχει μερικά πισωγυρίσματα προς πιο αντιδραστικές θέσεις, όπως στο ζήτημα της διαγωγής στα απολυτήρια, εν τούτοις είναι καλύτερος από τους προηγούμενους και του ΣΥΡΙΖΑ και της Σαμαρικής ΝΔ. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η ΟΛΜΕ και όλη η ψευτοαριστερά στην εκπαίδευση τον χτύπησαν με μια πρωτοφανή ένταση και θα κάνουν ότι μπορούν για να τον υπονομεύσουν στην πράξη.

Διαβάστε περισσότερα...

Το άνοιγμα των σχολείων από τις 11 Μάη δεν ήταν αναγκαίο παρά μόνο για την γ΄ λυκείου και αυτό για να μην χάσει την ακαδημαϊκή χρονιά. Η κυβέρνηση με το άνοιγμα των σχολείων προέβλεψε σαν μέτρο αποτροπής της μετάδοσης του κορονοϊού, τη δυνατότητα ένας μαθητής να μην έχει φυσική παρουσία στο σχολείο εφόσον έχει στο σπίτι του άτομο που ανήκει σε ευπαθή ομάδα.

Αυτό σημαίνει ότι αν δεν συνεχιστεί η σύγχρονη ή η ασύγχρονη διδασκαλία, που ήδη εφαρμόστηκε κατά τη διάρκεια της καραντίνας από την πλειοψηφία των συναδέλφων, ένα σημαντικό μέρος των μαθητών θα μείνει χωρίς μάθημα. Ήδη τα στοιχεία λένε ότι περισσότεροι από τους μισούς μαθητές της γ΄ λυκείου δεν πήγαν στα σχολεία της χώρας και αντίστοιχα πολλοί μαθητές της α΄ ή της β΄ λυκείου επίσης δεν θα προσέλθουν. Άρα δημιουργείται πρόβλημα μάθησης για όσους δεν είναι στην τάξη, και το ερώτημα είναι: Θα κάνουν μάθημα όσοι μαθητές δεν είναι στην τάξη ή θα αφεθούν στα φροντιστήρια και στα ιδιαίτερα μαθήματα; Επειδή στο δημόσιο σχολείο φοιτούν οι πιο φτωχοί μαθητές της χώρας, αυτό σημαίνει ότι θα μείνουν χωρίς μάθημα τα παιδιά της φτωχολογιάς.

Διαβάστε περισσότερα...