Εκλογές 7ης ΙΟΥΛΗ 2019
Εκλογές 7 ΙΟΥΛΗ 2019
Εκλογές 2015
Εκλογές 2015 - ΕΡΤ
Ομιλία Εκλογές 2015
ΚΕΙΜΕΝΑ - ΠΑΙΔΕΙΑ
ΚΙΝΗΣΗ "ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ": ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ
Τρίτη, 13 Οκτωβρίου 2020
Οι φετινές καταλήψεις, όπως και οι περισσότερες των τελευταίων χρόνων, δεν έχουν μέσα τους τίποτα το προοδευτικό, ούτε για το μαθητικό κίνημα, ούτε για την εκπαίδευση, ούτε για το λαό. Αυτό μας το λένε τα ίδια τα γεγονότα.
ΤΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ-ΤΟ ΣΚΟΤΩΜΑ ΤΩΝ 15ΜΕΛΩΝ
Η βασικότερη προϋπόθεση για να χαρακτηριστεί οποιοδήποτε κίνημα συνδικαλιστικής βάσης προοδευτικό είναι μια στοιχειώδης δημοκρατική συζήτηση μεταξύ των μελών του, εδώ μεταξύ των μαθητών και μια καταρχήν συμφωνία στην ανάγκη της διεξαγωγής της
ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ www.kpad.gr - ΚΙΝΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ΣΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΝΕΟΜΕΣΑΙΩΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΣΑΜΠΟΤΑΡΙΣΤΕΣ
Δευτέρα, 05 Οκτωβρίου 2020
Μάθημα με ασφάλεια για την υγεία όλων μέσα στην τάξη και μάθημα σε όλους τους μαθητές. Αυτοί πρέπει να είναι οι δύο βασικοί στόχοι για τη λειτουργία των σχολείων
Οι γενικές εγκληματικές ευθύνες της κυβέρνησης και της υποτιθέμενης «αριστερής» αντιπολίτευσης.
Αντίθετα από τα όσα διατυμπανίζει η κυβέρνηση για την προστασία του πληθυσμού από την Covid-19, στην πραγματικότητα ό,τι έκανε, το έκανε
OΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΑΓΓΛΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ - Ο λόγος που δεν τα θέλουν οι κνιτοσυριζαίοι
Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2020
Η δυνατότητα της εκμάθησης μιας ή και δεύτερης ξένης γλώσσας από πολύ μικρή ηλικία χωρίς αυτό να εμποδίζει αλλά να βοηθάει τη γλωσσική και διανοητική ανάπτυξη ενός παιδιού, είναι ένα ζήτημα πάνω στο οποίο έχουν διεξαχθεί πλήθος ερευνών και μελετών, εδώ και δεκαετίες και στο οποίο έχουν καταλήξει αποφατικά (δηλ αποδείχτηκε ότι η εκμάθηση ξένων γλωσσών δεν εμποδίζει την ανάπτυξη του παιδιού), με αποτέλεσμα τα περισσότερα κράτη της δημοκρατικής Ευρώπης να έχουν εισάγει στην εκπαίδευση την εκμάθηση ξένων γλωσσών από πολύ μικρή ηλικία, δηλαδή από το νηπιαγωγείο.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Θετικός σε σχέση με τον προηγούμενο διαλυτικό του ΣΥΡΙΖΑ καθώς και με τη σάπια γραμμή της ΟΛΜΕ αλλά χωρίς αληθινή διέξοδο για τους μαθητές
Πέμπτη, 02 Ιουλίου 2020
Ο νέος νόμος που ψηφίστηκε για την Παιδεία, αλλάζει αρκετά από τα αρνητικά των προηγούμενων νόμων ΣΥΡΙΖΑ τα οποία είχαν οδηγήσει σε ακόμη μεγαλύτερη διάλυση την εκπαίδευση καθώς την ήθελαν τέτοια που να αντιστοιχεί στην αποικιοποίηση της χώρας στο ρωσοκινεζικό άξονα και τους φίλους του την οποία προωθούσαν φανατικά. Αν και ο νέος νόμος έχει μερικά πισωγυρίσματα προς πιο αντιδραστικές θέσεις, όπως στο ζήτημα της διαγωγής στα απολυτήρια, εν τούτοις είναι καλύτερος από τους προηγούμενους και του ΣΥΡΙΖΑ και της Σαμαρικής ΝΔ. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η ΟΛΜΕ και όλη η ψευτοαριστερά στην εκπαίδευση τον χτύπησαν με μια πρωτοφανή ένταση και θα κάνουν ότι μπορούν για να τον υπονομεύσουν στην πράξη.
ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΑΘΗΜΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΦΟΡΟ ΜΕΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
Κυριακή, 17 Μαΐου 2020
Το άνοιγμα των σχολείων από τις 11 Μάη δεν ήταν αναγκαίο παρά μόνο για την γ΄ λυκείου και αυτό για να μην χάσει την ακαδημαϊκή χρονιά. Η κυβέρνηση με το άνοιγμα των σχολείων προέβλεψε σαν μέτρο αποτροπής της μετάδοσης του κορονοϊού, τη δυνατότητα ένας μαθητής να μην έχει φυσική παρουσία στο σχολείο εφόσον έχει στο σπίτι του άτομο που ανήκει σε ευπαθή ομάδα.
Αυτό σημαίνει ότι αν δεν συνεχιστεί η σύγχρονη ή η ασύγχρονη διδασκαλία, που ήδη εφαρμόστηκε κατά τη διάρκεια της καραντίνας από την πλειοψηφία των συναδέλφων, ένα σημαντικό μέρος των μαθητών θα μείνει χωρίς μάθημα. Ήδη τα στοιχεία λένε ότι περισσότεροι από τους μισούς μαθητές της γ΄ λυκείου δεν πήγαν στα σχολεία της χώρας και αντίστοιχα πολλοί μαθητές της α΄ ή της β΄ λυκείου επίσης δεν θα προσέλθουν. Άρα δημιουργείται πρόβλημα μάθησης για όσους δεν είναι στην τάξη, και το ερώτημα είναι: Θα κάνουν μάθημα όσοι μαθητές δεν είναι στην τάξη ή θα αφεθούν στα φροντιστήρια και στα ιδιαίτερα μαθήματα; Επειδή στο δημόσιο σχολείο φοιτούν οι πιο φτωχοί μαθητές της χώρας, αυτό σημαίνει ότι θα μείνουν χωρίς μάθημα τα παιδιά της φτωχολογιάς.
Ο κορονοϊός φέρνει στην επιφάνεια τον υπεραντιδραστικό, αντιλαϊκό χαρακτήρα των «Παρεμβάσεων» και ευρύτερα της εξωκοινοβουλευτικής λεγόμενης αριστεράς !
Δευτέρα, 20 Απριλίου 2020
Θα κάνουμε εδώ μια τοποθέτηση σχετικά με τη στάση που έχουν οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις, Κινήσεις, Συσπειρώσεις Εκπαιδευτικών κλπ, για τα καθήκοντα και τα αιτήματα των καθηγητών της Μέσης εκπαίδευσης την περίοδο της καραντίνας. Aυτη η στάση είναι πολύ διαφωτιστική για την αληθινή υπεραντιδραστική, βαθιά αντιλαϊκή φυσιογνωμία ενός οργανωτικά διασπασμένου, αλλά από ιδεολογικοπολιτική άποψη αρκετά συμπαγούς πολιτικού χώρου της εξωκοινοβουλευτικής δήθεν αριστεράς. Οι παρατάξεις αυτές στις διάφορες ΕΛΜΕ που είναι γνωστές κυρίως με το συντομευτικό «Παρεμβάσεις» συγκεντρώνουν σε ένα κοινό πολιτικό μέτωπο όλες τις οργανώσεις αυτού του χώρου.
ΘΕΤΙΚΟ ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΝ ΕΛΜΕ
Σάββατο, 21 Δεκεμβρίου 2019
Tο φετινό εκλογικό κατέβασμα στις ετήσιες εκλογές των ΕΛΜΕ βρήκε την Κίνηση «Παιδεία για Δημοκρατία και Ανάπτυξη» πιο μπροστά από τα προηγούμενα χρόνια κυρίως σε επίπεδο ανάπτυξης της γραμμής, και, δευτερευόντως σε επίπεδο σταθεροποίησης και ανάπτυξης της δραστηριότητάς της.
Κίνηση «ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»: ΝΑΙ ΣΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ- ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ
Τρίτη, 17 Δεκεμβρίου 2019
Κίνηση «ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»:
ΝΑΙ ΣΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ-ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ: στην ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ Νικολόπουλος Γιάννης-στην Β΄ ΕΛΜΕ ΔΥΤ.ΑΤΤΙΚΗΣ Μπουρίτης Γιάννης
Συνάδελφοι/ισσες, Οι κυβερνήσεις αλλάζουν αλλά η διάλυση και ο εκβαρβαρισμός της μέσης εκπαίδευσης συνεχίζεται σαν έγκλημα διαρκείας. Όλοι διαπιστώνουμε στους περισσότερους μαθητές, τα πολλά γραμματικά και συντακτικά λάθη, την αδύναμη γλωσσική έκφραση, τη μη κατανόηση απλού κειμένου, την απουσία κριτικής σκέψης.
Ο ΝΟΜΟΣ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ: Εγκληματικός ακρωτηριασμός της θετικής εκπαίδευσης στα Λύκεια-«Ανωτατοποίηση» όχι των ΤΕΙ αλλά του παραγωγικού σαμποτάζ και του εκφασισμού του δημόσιου
Παρασκευή, 17 Μαΐου 2019
Τελικά με μια διαδικασία εξπρές ο υπουργός παιδείας Γαβρόγλου κατέθεσε στη Βουλή ένα νομοσχέδιο τέρας που αποτελείται από 226 άρθρα και που ρυθμίζει τη μέση, την ανώτερη και την ανώτατη εκπαίδευση στη χώρα, και το οποίο ψηφίστηκε τελικά.Η γενική κατεύθυνση του νομοσχεδίου είναι η επιτάχυνση της διαδικασίας διάλυσης της δημόσιας παιδείας, ειδικά εκείνης που έχει σχέση με την παραγωγή και τις θετικές επιστήμες, στην κατεύθυνση του γενικότερου σαμποτάζ της παραγωγής
ΠΟΛΥ ΘΕΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ «ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΛΜΕ
Παρασκευή, 17 Μαΐου 2019
Πραγματοποιήθηκαν στις 16 του Μάη οι εκλογές στη Β΄ ΕΛΜΕ Δυτ. Αττικής για την εκλογή αντιπροσώπων για το 19ο συνέδριο της ΟΛΜΕ που θα πραγματοποιηθεί στο τέλος του Ιούνη. Όπως η ίδια η ΟΛΜΕ είναι ανυπόληπτη στους καθηγητές, αφού κανείς εκτός ενός ποσοστού που μετριέται στα δάκτυλα του ενός χεριού δεν ακολουθεί τις απεργίες της, έτσι και τα συνέδριά της είναι το ίδιο ανυπόληπτα.
Για τις προσλήψεις των αναπληρωτών στην εκπαίδευση
Παρασκευή, 01 Φεβρουαρίου 2019
- ΝΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΟΥΝ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΟΙ ΠΙΟ ΕΙΔΙΚΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
- ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΟΥΝ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ
- ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ Η ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ
- ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΟΜΗΡΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ
ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ Β΄ ΕΛΜΕ ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ «ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Παρασκευή, 04 Ιανουαρίου 2019
Οι φετινές εκλογές έγιναν με τον κλάδο αλλά και γενικότερα την εκπαίδευση στη χώρα σε χειρότερη κατάσταση από την περσυνή. Οι γενικές συνελεύσεις των ΕΛΜΕ (των βασικών συνδικαλιστικών οργάνων των καθηγητών μιας περιοχής) συχνά δεν μαζεύουν πια ούτε τους υποψηφίους των παρατάξεων, οπότε οι αποφάσεις δεν παίρνονται σε αυτές, αλλά στα δ.σ των ΕΛΜΕ και ουσιαστικά από το ΔΣ της ΟΛΜΕ. Ουσιαστικά δηλαδή πρόκειται