ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ-ΣΥΖΗΤΗΣΗ "ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ-ΠΟΥΤΙΝ" - Ουκρανία - Ισραήλ - Χαμάς, 22/12
ΝΕΑ ΑΝΑΤΟΛΗ
Νέα Ανατολή αρ.φ.559 (εδώ μπορείτε να βρείτε τα φύλλα από φ.486-Μάρτης 2013-και νεώτερα)
Που μπορείτε να βρείτε την έντυπη έκδοση της Νέας Ανατολής
ΣΑΜΠΟΤΑΖ – ΡΩΣΟΚΙΝΕΖΙΚΗ ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ
Πως η Κόσκο καθυστερεί τις επενδύσεις σε όλο τον ΟΛΠ
Κυριακή, 17 Μαρτίου 2019
Θυμίζουμε ότι όταν το 2016 η Κόσκο πήρε το λιμάνι ανέλαβε την υποχρέωση να κάνει μία σειρά επενδύσεων που σε ένα βαθμό αποτέλεσαν ένα πρόσχημα στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ για να δικαιολογήσει και το πολύ χαμηλό τίμημα, καθώς και το γεγονός ότι μετά την απόκτηση πακέτου 51% στον ΟΛΠ, οι κινέζοι θα πλήρωναν το νοίκι για τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ στο Πέραμα στον εαυτό τους, και θα ελέγχανε οι ίδιοι το μεταβλητό και ανάλογο με τα έσοδα του ΟΛΠ ύψος του, ενώ με μία άλλη κατάπτυστη συμφωνία η κυβέρνηση Σαμαρά δέχτηκε την κατάργηση του εγγυημένου ανταλλάγματος, δηλαδή ενός σταθερού ελάχιστου ενοικίου. Οι επενδύσεις που θα έκανε η Κόσκο θα έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί έως το 2021, προκειμένου να μεταβιβασθεί επιπλέον ποσοστό 16% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΠ, και ανέρχονται συνολικά στο ποσό των περίπου 580 εκατ. ευρώ, από τα οποία τα 293,7 εκατ. ευρώ είναι οι υποχρεωτικές.
Μαζί με τις επενδύσεις καταβαραθρώνονται μισθοί και εργασιακά δικαιώματα στο λιμάνι του Πειραιά. Αντίσταση στους αποικιοκράτες
Κυριακή, 17 Μαρτίου 2019
Στο μεταξύ τα εργασιακά δικαιώματα επιδεινώνονται επί διοίκησης Κόσκο στον ΟΛΠ, όπως προκύπτει από τη μεταχείριση που επιφύλαξε αυτή η διοίκηση στους λιμενεργάτες, αρνούμενη να υπογράψει συλλογική σύμβαση εργασίας, αλλά και να κάνει τακτικές προσλήψεις με αποτέλεσμα να υπάρχει έλλειψη όπως καταγγέλλει η Ένωση Λιμενεργατών, και μείωση εισοδημάτων.
Πύλη μεταφοράς λαθραίων κινέζικων προϊόντων ο Πειραιάς
Κυριακή, 17 Μαρτίου 2019
Η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Καταπολέμησης της Απάτης (OLAF) ξεκίνησε πριν από ένα χρόνο περίπου έρευνα σχετικά με τη διακίνηση μεγάλων ποσοτήτων παπουτσιών και ρούχων, που διακινήθηκαν μέσω του λιμανιού του Πειραιά από κινέζικο δίκτυο χωρίς οι διακινητές του να πληρώσουν τους φόρους και δασμούς που τους αναλογούσαν.
ΟΙ ΠΟΛΥΔΙΑΣΤΑΤΕΣ ΠΡΕΣΠΕΣ
Κυριακή, 17 Μαρτίου 2019
Η δυτικόφιλη μεταμφίεση Τσίπρα βρίσκει αρκετή απήχηση σε εσωτερικό και εξωτερικό. Ειδικά όσον αφορά τους ελιγμούς του στο μακεδονικό, τόσο ο ίδιος όσο και ο μακεδόνας πρωθυπουργός Ζάεφ έχουν περάσει σαν δυο ικανότατοι προωθητές των στρατηγικών αμερικανικών συμφερόντων στα Βαλκάνια. Στην πραγματικότητα, η συμφωνία των Πρεσπών ανοίγει το δρόμο για την παραπέρα αποσταθεροποίηση της γειτονικής χώρας με τελικό στόχο την πρόσδεσή της στο άρμα του Κρεμλίνου.
ΤΟ ΣΑΜΠΟΤΑΖ ΣΤΗ ΦΑΡΜΑΚΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΦΤΗΝΟΥ ΦΑΡΜΑΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΟ
Κυριακή, 09 Δεκεμβρίου 2018
Ή αλλιώς ένας λαός και άνεργος και χωρίς φάρμακα
Το πρωτοφανές σαμποτάζ δεκαετιών στη βιομηχανία της χώρας μας που μέσα στην κρίση συνεχίζεται με μεγαλύτερη ένταση, έχει σαν αποτέλεσμα την απέραντη και όλο πιο ορμητική αποβιομηχάνισή της, την τεράστια ανεργία που τη συνοδεύει και την εκτεταμένη φτωχοποίηση του λαού. Αντίθετα με το ό,τι λένε οι αρχισαμποταριστές των ΣΥΡΙΖΑ-ψευτοΚΚΕ και οι κάθε λογής ρωσόδουλοι σοβινοφασίστες δεν είναι τα μνημόνια αλλά αυτό το σαμποτάζ που έφερε τη χρεοκοπία της χώρας οπότε και τα μνημόνια. Ο μηχανισμός της χρεωκοπίας ήταν
ΝΕΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ
Τετάρτη, 31 Οκτωβρίου 2018
“Ο εργάτης καταστρέφεται αν δεν τον απασχολεί το κεφάλαιο. Το κεφάλαιο καταστρέφεται όταν δεν εκμεταλλεύεται την εργατική δύναμη και για να την εκμεταλλεύεται πρέπει να την αγοράζει. Όσο πιο γρήγορα αυξάνει το κεφάλαιο που είναι προορισμένο για την παραγωγή, το παραγωγικό κεφάλαιο, όσο πιο ανθηρή είναι επομένως η βιομηχανία, όσο πιο πολύ πλουτίζει η αστική τάξη, όσο πιο καλά πάνε οι δουλειές, τόσο πιο πολλούς εργάτες χρειάζεται ο καπιταλιστής, τόσο πιο ακριβά πουλιέται ο εργάτης. Απαραίτητος όρος για μια υποφερτή κατάσταση του εργάτη είναι λοιπόν η όσο το δυνατόν πιο γρήγορη αύξηση του κεφάλαιου” (Μαρξ, Μισθωτή εργασία και κεφάλαιο).
H αποκαλυπτική περίπτωση του περιφερειάρχη Γαλιατσάτου ή οι ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΔΥΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ
Πέμπτη, 27 Σεπτεμβρίου 2018
Έχει αποκτήσει τη φήμη φανατικού διώκτη των παραγωγικών επενδύσεων. Έχει ταχθεί με πάθος ενάντια στην έρευνα για την εξόρυξη υδρογονανθράκων στο Ιόνιο για την οποία ενδιαφέρονται κοινοπραξίες με τη συμμετοχή των ΕΛΠΕ, της γαλλικής Total, της αμερικανικής ExxonMobilκαι της ισπανικής REPSOL· έχει προσφύγει στο ΣτΕ για να μπλοκάρει τουριστικές επενδύσεις στην Κέρκυρα από τον αμερικανικό όμιλο NCHCapital· αντιδρά σε τουριστικές και πολιτιστικές επενδύσεις σε Κέρκυρα, Ζάκυνθο και Οξυά ύψους 2 δις από τον εμίρη του Κατάρ σε σύμπλευση με το δασαρχείο, την εφορία, την εκκλησία, την πολεοδομία, τον ΟΑΕΔ· διοργάνωσε
Η ΚΟΣΚΟ κλείνει τη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος! Αντίσταση στους κινέζους αποικιοκράτες και στα ντόπια τσιράκια τους
Πέμπτη, 27 Σεπτεμβρίου 2018
Το αποικιοκρατικό πρόσωπο του φασιστικού κρατικού μονοπωλίου της ΚΟΣΚΟ που το διακομματικό καθεστώς έχει εγκαταστήσει στο λιμάνι του Πειραιά, αποκαλύπτεται από το ότι ο αγαπημένος «στρατηγικός επενδυτής» του καθεστώτος κάνει ότι μπορεί για να κλείσει την Ζώνη του Περάματος και να την μετατρέψει σε χωρο εμπορευματοκιβωτίων, από τη μία καθυστερώντας και τελικά ματαιώνοντας τις προγραμματισμένες της επενδύσεις, και από την άλλη αυξάνοντας τα τιμολόγια των χρηστών ώστε να χάσει κάθε ανταγωνιστικότητα.
ΤΙ ΠΟΛΥ ΒΡΩΜΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΟ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΠΛΑΚΑΟΥΤ
Πέμπτη, 27 Σεπτεμβρίου 2018
Τη φετινή χρονιά αλλεπάλληλα μπλακάουτ έχουν πλήξει μια σειρά περιοχές της χώρας, κυρίως νησιά, αλλά και την ίδια την πρωτεύουσα. Η επί 2,5 ώρες διακοπή του ηλεκτρικού σε αρκετές περιοχές του λεκανοπεδίου στις 22/8 προκάλεσε προβλήματα σε πάρα πολύ κόσμο (επηρέασε το 10% της ζήτησης σε όλη τη χώρα), ενώ το 34ωρο μπλακάουτ στην Ύδρα λίγες μέρες αργότερα στέρησε το νησί και από νερό.
ΤΟ ΑΘΟΡΥΒΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΝΕΟΑΠΟΙΚΙΑΚΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ
Πέμπτη, 27 Σεπτεμβρίου 2018
Σιγά-σιγά έρχονται στο φως τα καταστροφικά αποτελέσματα της νομοθεσίας για τα κόκκινα δάνεια που έχουν επιβάλει οι σαμποταριστικές κυβερνήσεις σε συνδυασμό με την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών.
Τώρα μπορεί να πετάξουν τα υδροπλάνα
Πέμπτη, 27 Σεπτεμβρίου 2018
Τα σχέδια για τη λειτουργία υδατοδρομίων στη χώρα ξεκίνησαν το 2005-2008. Τα σχέδια αυτά απέτυχαν γιατί δεν εκδόθηκε ποτέ το αναγκαίο ερμηνευτικό Προεδρικό Διάταγμα του νόμου 3333/2005, ο οποίος καθόριζε τη λειτουργία τους, με αποτέλεσμα η μοναδική εταιρεία που είχε ξεκινήσει δρομολόγια να διακόψει τη λειτουργία της. Στη συνέχεια ψηφίστηκε ο νόμος Ν.4146/13 που επέτρεπε τη λειτουργία υδροπλάνων στην Ελλάδα και ο οποίος αποτέλεσε τη βάση για την αδειοδότηση και δημιουργία αρκετών υδατοδρομίων στη χώρα. Σύμφωνα με το νόμο αυτόν, το κόστος για την υλοποίηση της υποδομής μπορούσε να αναληφθεί είτε από ένα δημόσιο φορέα ανάπτυξης, είτε από ιδιώτες στην ιδιοκτησία των οποίων θα βρίσκονταν το υδατοδρόμιο.
ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΡΩΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΟΥ ΔΕΣΦΑ ΜΕ ΔΑΝΕΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
Πέμπτη, 27 Σεπτεμβρίου 2018
Στο συνέδριο Athens Natural Gas Forum της 30 του Ιούνη 2014, η τότε βουλευτίνα του ΣΥΡΙΖΑ Ε. Ουζουνίδου, που συμμετείχε στο ίδιο πάνελ με τον επικεφαλής της Socar στην Ελλάδα-που την περίοδο εκείνη επρόκειτο να αγοράσει το ΔΕΣΦΑ-και με θέμα “οι δρόμοι του φυσικού αερίου και η στρατηγική της Ελλάδας” παρουσία του εκπροσώπου των Αζέρων, ανέφερε ότι “όταν αναλάβει η κυβέρνηση ριζοσπαστικής αριστεράς του ΣΥΡΙΖΑ, οι συμβάσεις τόσο του αγωγού TAP όσο και της πώλησης του ΔΕΣΦΑ θα γίνουν αντικείμενο αναδιαπραγμάτευσης και αναθεώρησης, με στόχο αφενός να αλλάξουν οι όροι διέλευσης του TAP από την Ελλάδα και αφετέρου να επιστρέψει ο ΔΕΣΦΑ υπό δημόσιο έλεγχο” ((http://www.capital.gr/News.asp?id=2053852).