Επίσημη σελίδα ΟΑΚΚΕ

 Χαλκοκονδύλη 35, τηλ-φαξ: 2105232553 email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ-ΣΥΖΗΤΗΣΗ "ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ-ΠΟΥΤΙΝ" - Ουκρανία - Ισραήλ - Χαμάς, 22/12

 

 

 

ΝΕΑ ΑΝΑΤΟΛΗ

Νέα Ανατολή αρ.φ.559 (εδώ μπορείτε να βρείτε τα φύλλα από φ.486-Μάρτης 2013-και νεώτερα)

  Που μπορείτε να βρείτε την έντυπη έκδοση της Νέας Ανατολής

1pag559

 

crisis russia

Άρθρα Αναφοράς

OAKKE WEB TV

Εκδόσες Μεγάλη Πορεία

ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

http://www.antinazi.gr/ 

www.antinazi.gr

ΑΝΤΙ ΝΑΖΙ

 

ΣΑΜΠΟΤΑΖ – ΡΩΣΟΚΙΝΕΖΙΚΗ ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ

Θυμίζουμε ότι όταν το 2016 η Κόσκο πήρε το λιμάνι ανέλαβε την υποχρέωση να κάνει μία σειρά επενδύσεων που σε ένα βαθμό αποτέλεσαν ένα πρόσχημα στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ για να δικαιολογήσει και το πολύ χαμηλό τίμημα, καθώς και το γεγονός ότι μετά την απόκτηση πακέτου 51% στον ΟΛΠ, οι κινέζοι θα πλήρωναν το νοίκι για τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ στο Πέραμα στον εαυτό τους, και θα ελέγχανε οι ίδιοι το μεταβλητό και ανάλογο με τα έσοδα του ΟΛΠ ύψος του, ενώ με μία άλλη κατάπτυστη συμφωνία η κυβέρνηση Σαμαρά δέχτηκε την κατάργηση του εγγυημένου ανταλλάγματος, δηλαδή ενός σταθερού ελάχιστου ενοικίου. Οι επενδύσεις που θα έκανε η Κόσκο θα έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί έως το 2021, προκειμένου να μεταβιβασθεί επιπλέον ποσοστό 16% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΠ, και ανέρχονται συνολικά στο ποσό των περίπου 580 εκατ. ευρώ, από τα οποία τα 293,7 εκατ. ευρώ είναι οι υποχρεωτικές.

Διαβάστε περισσότερα...

Στο μεταξύ τα εργασιακά δικαιώματα επιδεινώνονται επί διοίκησης Κόσκο στον ΟΛΠ, όπως προκύπτει από τη μεταχείριση που επιφύλαξε αυτή η διοίκηση στους λιμενεργάτες, αρνούμενη να υπογράψει συλλογική σύμβαση εργασίας, αλλά και να κάνει τακτικές προσλήψεις με αποτέλεσμα να υπάρχει έλλειψη όπως καταγγέλλει η Ένωση Λιμενεργατών, και μείωση εισοδημάτων.

Διαβάστε περισσότερα...

Η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Καταπολέμησης της Απάτης (OLAF) ξεκίνησε πριν από ένα χρόνο περίπου έρευνα σχετικά με τη διακίνηση μεγάλων ποσοτήτων παπουτσιών και ρούχων, που διακινήθηκαν μέσω του λιμανιού του Πειραιά από κινέζικο δίκτυο χωρίς οι διακινητές του να πληρώσουν τους φόρους και δασμούς που τους αναλογούσαν.

Διαβάστε περισσότερα...

Η δυτικόφιλη μεταμφίεση Τσίπρα βρίσκει αρκετή απήχηση σε εσωτερικό και εξωτερικό. Ειδικά όσον αφορά τους ελιγμούς του στο μακεδονικό, τόσο ο ίδιος όσο και ο μακεδόνας πρωθυπουργός Ζάεφ έχουν περάσει σαν δυο ικανότατοι προωθητές των στρατηγικών αμερικανικών συμφερόντων στα Βαλκάνια. Στην πραγματικότητα, η συμφωνία των Πρεσπών ανοίγει το δρόμο για την παραπέρα αποσταθεροποίηση της γειτονικής χώρας με τελικό στόχο την πρόσδεσή της στο άρμα του Κρεμλίνου.

Διαβάστε περισσότερα...

Ή αλλιώς ένας λαός και άνεργος και χωρίς φάρμακα

Το πρωτοφανές σαμποτάζ δεκαετιών στη βιομηχανία της χώρας μας που μέσα στην κρίση συνεχίζεται με μεγαλύτερη ένταση, έχει σαν αποτέλεσμα την απέραντη και όλο πιο ορμητική αποβιομηχάνισή της, την τεράστια ανεργία που τη συνοδεύει και την εκτεταμένη φτωχοποίηση του λαού. Αντίθετα με το ό,τι λένε οι αρχισαμποταριστές των ΣΥΡΙΖΑ-ψευτοΚΚΕ και οι κάθε λογής ρωσόδουλοι σοβινοφασίστες δεν είναι τα μνημόνια αλλά αυτό το σαμποτάζ που έφερε τη χρεοκοπία της χώρας οπότε και τα μνημόνια. Ο μηχανισμός της χρεωκοπίας ήταν

Διαβάστε περισσότερα...

“Ο ερ­γά­της κα­τα­στρέ­φε­ται αν δεν τον α­πα­σχο­λεί το κε­φά­λαιο. Το κεφά­λαιο κα­τα­στρέ­φε­ται ό­ταν δεν εκ­με­ταλ­λεύ­ε­ται την ερ­γα­τι­κή δύ­να­μη και για να την εκ­με­ταλ­λεύ­ε­ται πρέ­πει να την α­γο­ρά­ζει. Ό­σο πιο γρή­γο­ρα αυ­ξάνει το κε­φά­λαιο που εί­ναι προ­ο­ρι­σμέ­νο για την πα­ρα­γω­γή, το πα­ρα­γω­γι­κό κεφά­λαιο, ό­σο πιο αν­θη­ρή εί­ναι ε­πο­μέ­νως η βιο­μη­χα­νί­α, ό­σο πιο πο­λύ πλου­τί­ζει η α­στι­κή τά­ξη, όσο πιο κα­λά πά­νε οι δου­λειές, τό­σο πιο πολ­λούς ερ­γά­τες χρειά­ζε­ται ο κα­πι­τα­λι­στής, τό­σο πιο α­κριβά που­λιέ­ται ο ερ­γά­της. Α­πα­ραί­τητος ό­ρος για μια υ­πο­φερ­τή κα­τά­στα­ση του ερ­γά­τη εί­ναι λοι­πόν η ό­σο το δυ­νατόν πιο γρή­γο­ρη αύ­ξη­ση του κε­φά­λαιου” (Μαρ­ξ, Μι­σθω­τή ερ­γα­σί­α και κε­φάλαιο).

Διαβάστε περισσότερα...

Έχει αποκτήσει τη φήμη φανατικού διώκτη των παραγωγικών επενδύσεων. Έχει ταχθεί με πάθος ενάντια στην έρευνα για την εξόρυξη υδρογονανθράκων στο Ιόνιο για την οποία ενδιαφέρονται κοινοπραξίες με τη συμμετοχή των ΕΛΠΕ, της γαλλικής Total, της αμερικανικής ExxonMobilκαι της ισπανικής REPSOL· έχει προσφύγει στο ΣτΕ για να μπλοκάρει τουριστικές επενδύσεις στην Κέρκυρα από τον αμερικανικό όμιλο NCHCapital· αντιδρά σε τουριστικές και πολιτιστικές επενδύσεις σε Κέρκυρα, Ζάκυνθο και Οξυά ύψους 2 δις από τον εμίρη του Κατάρ σε σύμπλευση με το δασαρχείο, την εφορία, την εκκλησία, την πολεοδομία, τον ΟΑΕΔ· διοργάνωσε

Διαβάστε περισσότερα...

Το αποικιοκρατικό πρόσωπο του φασιστικού κρατικού μονοπωλίου της ΚΟΣΚΟ που το διακομματικό καθεστώς έχει εγκαταστήσει στο λιμάνι του Πειραιά, αποκαλύπτεται από το ότι ο αγαπημένος «στρατηγικός επενδυτής» του καθεστώτος κάνει ότι μπορεί για να κλείσει την Ζώνη του Περάματος και να την μετατρέψει σε χωρο εμπορευματοκιβωτίων, από τη μία καθυστερώντας και τελικά ματαιώνοντας τις προγραμματισμένες της επενδύσεις, και από την άλλη αυξάνοντας τα τιμολόγια των χρηστών ώστε να χάσει κάθε ανταγωνιστικότητα.

Διαβάστε περισσότερα...

Τη φετινή χρονιά αλλεπάλληλα μπλακάουτ έχουν πλήξει μια σειρά περιοχές της χώρας, κυρίως νησιά, αλλά και την ίδια την πρωτεύουσα. Η επί 2,5 ώρες διακοπή του ηλεκτρικού σε αρκετές περιοχές του λεκανοπεδίου στις 22/8 προκάλεσε προβλήματα σε πάρα πολύ κόσμο (επηρέασε το 10% της ζήτησης σε όλη τη χώρα), ενώ το 34ωρο μπλακάουτ στην Ύδρα λίγες μέρες αργότερα στέρησε το νησί και από νερό.

Διαβάστε περισσότερα...

Σιγά-σιγά έρχονται στο φως τα καταστροφικά αποτελέσματα της νομοθεσίας για τα κόκκινα δάνεια που έχουν επιβάλει οι σαμποταριστικές κυβερνήσεις σε συνδυασμό με την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών.

Διαβάστε περισσότερα...

Τα σχέδια για τη λειτουργία υδατοδρομίων στη χώρα ξεκίνησαν το 2005-2008. Τα σχέδια αυτά απέτυχαν γιατί δεν εκδόθηκε ποτέ το αναγκαίο ερμηνευτικό Προεδρικό Διάταγμα του νόμου 3333/2005, ο οποίος καθόριζε τη λειτουργία τους, με αποτέλεσμα η μοναδική εταιρεία που είχε ξεκινήσει δρομολόγια να διακόψει τη λειτουργία της. Στη συνέχεια ψηφίστηκε ο νόμος Ν.4146/13 που επέτρεπε τη λειτουργία υδροπλάνων στην Ελλάδα και ο οποίος αποτέλεσε τη βάση για την αδειοδότηση και δημιουργία αρκετών υδατοδρομίων στη χώρα. Σύμφωνα με το νόμο αυτόν, το κό­στος για την υλοποίηση της υπο­δο­μής μπορούσε να α­να­λη­φθεί εί­τε α­πό έ­να δη­μό­σιο φο­ρέ­α α­νά­πτυ­ξης, είτε α­πό ι­διώ­τες στην ι­διο­κτη­σί­α των ο­ποί­ων θα βρί­σκονταν το υ­δα­το­δρό­μιο. 

Διαβάστε περισσότερα...

Στο συ­νέ­δριο Athens Natural Gas Forum της 30 του Ιού­νη 2014, η τότε βου­λευ­τίνα του ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ Ε. Ου­ζου­νί­δου, που συμ­με­τεί­χε στο ί­διο πά­νελ με τον ε­πι­κε­φα­λής της Socar στην Ελ­λά­δα-που την περίοδο εκείνη επρόκειτο να αγοράσει το ΔΕΣΦΑ-και με θέ­μα “οι δρό­μοι του φυ­σι­κού α­ε­ρί­ου και η στρα­τη­γική της Ελ­λά­δας” πα­ρου­σί­α του εκ­προ­σώ­που των Α­ζέ­ρων, α­νέ­φε­ρε ό­τι “ό­ταν ανα­λά­βει η κυ­βέρ­νη­ση ρι­ζο­σπα­στι­κής α­ρι­στε­ράς του ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ, οι συμ­βά­σεις τόσο του α­γω­γού TAP ό­σο και της πώ­λη­σης του ΔΕ­ΣΦΑ θα γί­νουν α­ντι­κεί­με­νο α­ναδια­πραγ­μά­τευ­σης και α­να­θε­ώ­ρη­σης, με στό­χο α­φε­νός να αλ­λά­ξουν οι ό­ροι διέλευ­σης του TAP α­πό την Ελ­λά­δα και α­φε­τέ­ρου να ε­πι­στρέ­ψει ο ΔΕ­ΣΦΑ υ­πό δη­μό­σιο έ­λεγ­χο” ((http://www.capital.gr/News.asp?id=2053852).

Διαβάστε περισσότερα...