Σημίτης-Χριστόδουλος ξεσήκωσαντο μεσαίωνα

Δημοκρατική αντίσταση στουςροβοκάτορες και σοσιαλφασίστες

Η προβοκάτσια συνετελέσθη. Ομίτης προκάλεσε τη μεγαλύτερη συγκέντρωσησκοταδισμού της σύγχρονης νεοελληνικής ιστορίαςμαζεύοντας γύρω στις 100.000 ανθρώπους κάτω από έναελώριο βάθρο του παπαδαριού για να αποθεώσουνένα επικίνδυνο υποκείμενο που λέγεταιριστόδουλος.

Ο Χριστόδουλος είναι ο πρώτος φασίστας με τηνκλασσική έννοια. Ο πρώτος δηλαδή αντιδραστικόςλιτικός που συγκεντρώνει πίσω από τοισθοδρομικό του κήρυγμα εκατοντάδες χιλιάδεςανθρώπους με μαχητικό πνεύμα, τάχααντικαθεστωτικό πνεύμα. Ούτε ο Παπανδρέου, ούτει σοσιαλφασίστες του ψευτοΚΚΕ μπόρεσαν να τοετύχουν. Στον πρώτο έλειπε η ολοκληρωμένηφασιστική γραμμή, στους δεύτερους το πλήθος. Οριστόδουλος διαθέτει και τα δύο.

Χάρη σ’ αυτή τη συγκέντρωση οριστόδουλος έγινε ο αναντίρρητος ηγέτης όλουτου παπαδαριού και θα μπορεί από δω και μπρος ναεπιβάλει την πολιτική και ιδεολογική του γραμμήστους σοβινιστές μέσα στην εκκλησία.

Πράγματι η ομάδα Καλλίνικου – Άνθιμουκυριολεκτικά εξαφανίστηκε πολιτικάαναλαμβάνοντας ρόλο Κίμωνα Κουλούρη και Μπιρσίμκαι δίνοντας στον Χριστόδουλο σχεδόν όλη τηνλιτική πλατφόρμα.

Φαίνεται ότι το ρώσικο σχέδιο με τιςταυτότητες δεν ήταν μια άμεση εγχείρηση τουεκκλησιαστικού στρατοπέδου του σοβινισμού απότον Χριστόδουλο, όπως αρχικά είχαμε εκτιμήσει,αλλά κατ’ αρχήν η κυριαρχία του Χριστόδουλουμέσα σ’ αυτό το στρατόπεδο και αμέσως μετά ηγεμονία της πολιτικής του γραμμής. Οιρωσόδουλοι δεν ήθελαν μια αδύναμη, αλλά μιαδυνατή συγκέντρωση στη Θεσσαλονίκη που θα έκανεαναντίρρητο ηγεμόνα του παπαδαριού τοριστόδουλο.

Στη συγκέντρωση της Θεσσαλονίκης, όπωςκαι σε όλες τις ημέρες της κρίσης με τιςταυτότητες δεν υπήρξε από αυτόν που ανέβηκε σανκλασσικός τουρκοφάγος ούτε μια αναφορά, ούτεένας υπαινιγμός ενάντια στη νέα εθνική πολιτικήτου καθεστώτος των “ευρωλιγούρηδων”, ειδικάενάντια στις νέες σχέσεις με την Τουρκία. Εκείνου υπήρξε ήταν το δραστήριο, όσο και προσεγμένοαντιδυτικό κήρυγμα όλων των ρωσώδουλων που δενέλουν να εκτεθούν σαν τέτοιοι.

Μέσα στην Ευρώπη λοιπόν, αλλά <<πρώτασαν Έλληνες και μάλιστα σαν έλληνεςρθόδοξοι>>. Μέσα στην Ευρώπη αλλά “ενάντιαστα ξένα κέντρα που επιβάλλουν τις λύσεις”. Μέσαστην Ευρώπη, <<αλλά ενάντια στο ηλεκτρονικόφακέλωμα και το 666>>. Μέσα στην Ευρώπη, "αλλάνα σηκώσουμε τα λάβαρα ακολουθώντας την παράδοσητου Πατροκοσμά και του Παπαφλέσσα” , ή αλλιώς “Πίσωαπό κάθε παπά και ένας Παπαφλέσσας”, ή αλλιώς “Καλόγριεςκαι καλόγεροι τα άπαρτα κάστρα της Ορθοδοξίας”, ήακόμα καλύτερα: "Ζήτω το Άγιον Όρος της“οικουμενικής ορθοδοξίας”.

Οι πολιτικές συνέπειες αυτής τηςμεσαιωνικής διαδήλωσης θα γίνουν σύντομαφανερές. Το νέο πολιτικό σκηνικό θα στηθεί γύρωαπό αυτή τη διαδήλωση καθώς και εκείνη της Αθήναςυ έρχεται την Τετάρτη. Τα πρώτα αποτελέσματαάντως είναι εδώ.

Κατ’ αρχήν ότι υπήρχε μισοπροοδευτικόμέσα στην εκκλησία, και ακολούθησε τηνροβοκάτσια του Σημίτη συνετρίβη. ΙερώνυμοςΘηβών, Χρυσόστομος Ζακύνθου και ΘεόκλητοςΙωαννίνων, απομονώθηκαν οικτρά σε λίγες μέρεςκαι έγιναν μισητοί μέσα στο εκκλησιαστικό σώμα.το βάθος αυτό ήταν το ρεύμα που ακολουθούσε τονΒαρθολομαίο και στηριζόταν πάνω του. Μπροστάστην επερχόμενη συντριβή και απομόνωση οΒαρθολομαίος, που αρχικά είχε, έστω και δειλάάει με τον Σημίτη, τώρα στράφηκε υπέρ τουριστόδουλου ζητώντας υποχώρηση του Σημίτη.

Αμέσως μετά τη συγκέντρωση η ρώσικηκλίκα της ΝΔ με επικεφαλής τον Καραμανλή βγήκε ναάρει θέση υπέρ των παπάδων υπερφαλαγγίζονταςτον Μητσοτάκη. Έτσι το “ορθόδοξο” μέτωπογιγαντώθηκε πολιτικά.

Οι λίγοι δημοκράτες του ΠΑΣΟΚ πουβγήκαν να χτυπήσουν τον Χριστόδουλο έμεινανεντελώς μόνοι τους και ακόμα πιο μόνοι από πριναφού ο προβοκάτορας Σημίτης αρνείται να βάλειλιτικό ζήτημα μέσα στο κόμμα του. Ίσα – ίσαμάλιστα τους πούλησε την πιο κρίσιμη στιγμή αφούβγήκε να δηλώσει με τον Ρέππα (Ελευθεροτυπία16-6-2000) ότι δεν υπάρχει οποιοδήποτε ζήτημα μειαδήποτε νέα μέτρα που να “φοβίζουν τηνεκκλησία”. Ενώ λίγο πριν αυτά τα μέτρα τα είχεανακοινώσει ο Σταθόπουλος. Όσο για τουςευρωπαίους δημοκράτες που βγήκαν με την ορμή τηςδήθεν εξουσίας να στηρίξουν τον Σημίτη στηνυποτιθέμενη δημοκρατική αντεπίθεση, κοιτούνέκπληκτοι το τέρας να προελαύνει δίχως καμιάαντίσταση από τον ηγεμόνα τους. Αντίθετα οιβασικοί βοηθοί του ηγεμόνα οι Λαλιώτης και Γ.Παπανδρέου έχουν βγει ο πρώτος σχεδόν ανοιχτάυπέρ του ιερατείου και ενάντια στους χειρισμούςτης κυβέρνησης, ο δε δεύτερος, ο δήθεν αρχηγός τωνδημοκρατών τους πουλάει τώρα ωμά αφού αμέσωςμετά τη συγκέντρωση ζητάει το διάλογο εκκλησίαςκυβέρνησης, διάλογο που ο προβοκάτορας Σημίτηςαρνήθηκε από την πρώτη στιγμή ακριβώς για ναροκαλέσει την μάξιμουμ κόντρα και την ηγεμονίατου Χριστόδουλου στο εκκλησιαστικό μέτωπο. Ο Γ.Παπανδρέου πήρε καλύψεις απέναντι στηδημοκρατία εμφανιζόμενος από την αρχή ως τοτέλος κατά της αναγραφής στις ταυτότητες, όμως ηστιγμή που διάλεξε να μιλήσει για διάλογο ήταντέτοια που να δικαιώνει εντελώς τον Χριστόδουλου στη Θεσσαλονίκη δεν είχε σαν βασικό αίτημα το<<όχι στις νέες ταυτότητες>>, αλλά τοδιάλογο με τον πρωθυπουργό.

Αφού όμως η προβοκάτσια πέτυχε πρέπεικαι ο προβοκάτορας να διασωθεί. Και πρέπει ναδιασωθεί από τον ίδιο το Χριστόδουλο.

Ο Χριστόδουλος λοιπόν φρόντισε και στησυγκέντρωση της Θεσσαλονίκης να υποβιβάσει αυτόκαθεαυτό το ζήτημα των ταυτοτήτων και να δώσειτην έμφαση στο διάλογο για να επιτρέψει στονμίτη μια νίκη, δηλαδή να φανεί ότι ορωθυπουργός έχει την εξουσία να πάρει μιασημαντική συμβολική απόφαση που περιορίζει τηντυπική δύναμη της εκκλησίας, αλλά δεν μπορεί ναείναι ανώτερος του Χριστόδουλου, ή καλλίτερα της“ορθοδοξίας”. Άλλωστε και ο προβοκάτορας είχεφροντίσει να μην εκτεθεί με οποιαδήποτε δήλωσηυ θα προανήγγειλε κάποιο μέτρο χωρισμού τηςεκκλησίας από το κράτος π.χ τον πολιτικό γάμο.

Αυτές τις δηλώσεις τις είχε κάνει μόνοταθόπουλος που με την κυβερνητική ανακοίνωσηκατά νέων μέτρων της 15 Ιούνη ουσιαστικάαδειάζεται. Αλλά τέτοιοι τύποι που χώνονται σεντριγκες και πραξικοπήματα δεν πολυνοιάζονταιγια αδειάσματα.

Έτσι ο Σημίτης θα μείνει ουσιαστικάάθικτος και θα παραδοθεί σαν υπεύθυνη μόνο η“άθεη ιντελιγκέντσια”, μόνο οι αφελείςδημοκράτες που μπήκαν μπροστά στην προβοκάτσιατων ταυτοτήτων.

Επίσης σε μεγάλο βαθμό άθικτο θαμείνει και το ψευτοΚΚΕ που και είναι μέσα στηνγενική αντιδυτική πλατφόρμα Χριστόδουλου καιείχε χώσει την Καννέλη και το Ζουράρι σταθεράδίπλα στους παπάδες.

Το ζήτημα είναι τι θα γίνει με τον ΣΥΝ,υ εκτέθηκε ολόκληρος. Πιστεύουμε ωστόσο δύοράγματα: Πρώτο ότι δεν εκτέθηκε βαθιά γιατίφρόντισε σε κάθε περίσταση και σε κάθετηλεοπτική συζήτηση να ορκίζεται στην“υπέροχη” ορθοδοξία που τη συμφέρει τάχα οωρισμός από το κράτος (Λες και υπάρχει πιοκρατικόδουλη θρησκεία από την Ορθόδοξη).εύτερον και βασικότερο μέσα από τη μάχη τωνταυτοτήτων ο ΣΥΝ κατοχυρώθηκε σαν το μόνο κόμματου Σημίτη, ή αλλιώς σαν η πρωτοπορία τουσημιτικού ΠΑΣΟΚ , αφού το υπόλοιπο ΠΑΣΟΚ έμεινεβασικά έξω από τη μάχη. Αυτό σημαίνει έναευρωπαϊκό λουτρό για τον κνίτικο ΣΥΝ που θα τουεπιτρέψει να συγκυβερνήσει μια ώρα αρχύτερα μεένα ΠΑΣΟΚ που έτσι κι αλλιώς, μετά τηνροβοκάτσια με τις ταυτότητες δεν είναι εύκολονα ξαναδεί αυτοδύναμη εξουσία.

Με δύο λόγια το καθεστώς τωνροβοκατόρων δεν φαίνεται να δοκιμάζει σαντέτοιο σημαντικούς κραδασμούς, παρά τοστρατηγικό κραδασμό που θα φέρει στην διάταξητων πολιτικών δυνάμεων από δω και μπρος ησυγκέντρωση της Θεσσαλονίκης.

Ο μόνος κίνδυνος για το καθεστώς θαροέρχεται από κάθε απόπειρα των σοβινιστών ναργανωθούν αυτόνομα και να ισχυροποιήσουν τηέση τους κάτω από τα άμφια του Χριστόδουλου.Τέτοιος κίνδυνος υπάρχει για τύπους σαν τονΠαπαθεμελή, τον Χρυσανθακόπουλο, τονΑνδρεουλάκο, τον Καρατζαφέρη κ.λπ. Μια τέτοιαωστόσο πολιτική εκκλησιαστική σοβινιστική δεξιάδεν μπορεί να συγκροτηθεί χωρίς την έγκριση τουριστόδουλου, που μπορεί να τους χρησιμοποιήσειόλους αυτούς, αλλά δεν θα τους επιτρέψει ναξεφύγουν από την καθεστωτική στρατηγική του“ορθόδοξου τόξου”. Τέτοιοι τύποι θα δοκιμάσουνλλά πικρά ποτήρια από τον Χριστόδουλο.

Ήδη τους άφησε εκτεθειμένουςαποδεχόμενος το ισλαμικό τέμενος στα Σπάτα. Οριστόδουλος ξέρει ότι το Ισλάμ είναι ο μεγάλοςσύμμαχος του “ορθόδοξου τόξου” στον ιερόαντιδυτικό αγώνα. Ο Παπαθεμελής ούτε που το έχειφανταστεί. Αν το είχε φανταστεί θα ήταν μαζί μετον Σημίτη και δίπλα του σαν δεύτερος Λαλιώτης.

Αυτά αφορούν τους συσχετισμούς μέσαστην αστική τάξη. Αυτό που ενδιαφέρει τουςδημοκράτες είναι πως θα απαντήσουν στο τέρας πουρόβαλε στη Θεσσαλονίκη.

Η απάντηση είναι η αποκάλυψη του ρόλουτων Σημίτη-ΣΥΝ. Αν δεν πούμε ότι το τέρας τογέννησαν καταρχήν το ΠΑΣΟΚ-ΣΥΝ με τη συγκέντρωσητης Θεσσαλονίκης ενάντια στη Μακεδονία το ’91,και ύστερα με τον γενικό εθνικό αγώναεκκλησίας-κομμάτων-συνδικάτων υπέρ τηςεθνοκάθαρσης στο Κόσσοβο και ύστερα με τον αγώναυπέρ του ναζί Οτσαλάν για να φέρουν τον Γ.Παπανδρέου στο υπ. Εξωτερικών. Αν δεν τα πούμεαυτά, αν δεν πούμε ότι ο Σημίτης και ο Λαλιώτηςέδωσαν λεφτά και κύρος στην Χριστοδουλικήεκκλησία και ότι αυτοί έφεραν το Χριστόδουλοστην ηγεσία της εκκλησίας. Αν δεν πούμε ότι αυτοίδυνάμωσαν το Άγιο Όρος σαν <<κιβωτό τηςρθοδοξίας>> και του έδωσαν ένα πρωτοφανέςευρωπαϊκό κύρος. Αν δεν πούμε ότι κανείς δενείναι δημοκράτης αν δεν εξοργίστηκε με την σιωπήτου Σημίτη και του ΣΥΝ για την Τσετσενία. Αν δενμιλήσουμε για τους S-300, τις βάσεις δηλαδή πουέδωσε στον ηγεμόνα του <<ορθόδοξου τόξου>>μέσα στην Ελλάδα ο Σημίτης. Αν δεν τα πούμε όλααυτά η δημοκρατία θα δουλεύει άθελά της σαν ουράκαι εργαλείο προβοκατόρων. Ενάντια στοριστόδουλο, τον Σημίτη και τον ΣΥΝ. Αυτό είναι τομυστικό της νέας εποχής. Αυτό σημαίνει: Αγώναςρώτα ενάντια στη φασιστική πολιτική του<<ορθόδοξου τόξου>>. Ύστερα καταγγελία τουεθνικοθρησκευτικού σκοταδισμού.

Απαίτηση για αληθινό δημοκρατικόκίνημα, παρατεταμένο και βαθύ που να συγκλονίσειτο λαό ενάντια στον επερχόμενο φασισμό. Μετά απόαυτό το κίνημα, δουλειά πειθούς για νααποσπάσουμε τη φτωχολογιά από τουςσοσιαλφασίστες του μεσαιωνικού μετώπου, και γιανα πετύχουμε έτσι κάποια στιγμή το χωρισμό τηςεκκλησίας από το κράτος.

Οι ροκκαλόγεροι της Ναυπάκτου

Οι ροκ καλόγεροι της Ναυπάκτου που φτιάξανε έναεντελώς κνίτικο-ρώσικο CD βρίσκονται κάτω από τηνκαθοδήγηση του Μητροπολίτη Ναυπάκτου Ιερόθεου,ενώ οι ίδιοι δηλώνουν ότι έχουν το πράσινο φωςαπό τον Χριστόδουλο. Πράγματι ο Ναυπάκτουαίρνει θέση σα βασικός παράγοντας της ομάδαςριστόδουλου στο κέντρο του φάσματος στηναντιπαράθεση με τους πατριαρχικούς και τουςσοβινιστές της Εκκλησίας. Όλα ταιριάζουν.